IMAS i Gabinet Balear estudien possibles vies de col·laboració

La consellera Margalida Puigserver s’ha reunit aquest matí amb l’entitat especialitzada en inserció laboral de persones amb discapacitat

La consellera de Benestar i Drets Socials i presidenta de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS), Margalida Puigserver, juntament amb el director insular de Persones amb Discapacitat, José Manuel Portalo, s’ha reunit aquest migdia amb Esther Las Payá, tècnica de projectes socials del centre especial de feina Gabinet Balear, entitat especialitzada en la inserció laboral de persones amb discapacitat.

Gabinet Balear és un centre especial de feina, adscrit a l’empresa angel24, que aposta per impulsar la responsabilitat social corporativa i que compta amb més de 50 professionals de diferents sectors com logística, digitalització o dades i documentació.

El projecte es posà en marxa per facilitar la integració social de les persones amb discapacitat i facilitar el compliment la Llei General de Discapacitat que estableix que s’han de reservar una quota del 2% de la plantilla en el cas de l’empresa privada i un 5% en el cas de les administracions públiques per a persones amb discapacitat.

Tant la consellera com el director insular s’han mostrat molt interessats en el projecte i s’han compromès a estudiar possibles futures vies de col·laboració.

Notícies relacionades:

25 de juny de 2026

La ràpida actuació dels Bombers de Mallorca i la coordinació dels serveis d’emergència han permès evacuar la residència sense víctimes mortals ni ferits greus, mentre l’IMAS garanteix l’atenció i el reallotjament de les persones afectades

20 de juny de 2026

CineCiutat acull la presentació pública del vídeo impulsat pels infants i adolescents del Consell de la Infància i l’Adolescència de l’IMAS i un homenatge a les famílies acollidores

18 de juny de 2026

El president de l’IMAS acompanya les persones participants en la recta final d’un curs que ha consolidat l’èxit dels tallers de memòria arreu de Mallorca

15 de juny de 2026

Un centenar de professionals de l’àmbit dels serveis socials i atenció a la gent gran han participat a l’acte commemoratiu del Dia Mundial de la Presa de Consciència sobre l’Abús i el Maltractament a la Gent Gran organitzat per l’IMAS

12 de juny de 2026

L’òrgan impulsat per l’IMAS aprova actualitzar la seva composició i funcionament per ampliar la representativitat i millorar la coordinació en la protecció dels drets dels infants i adolescents

12 de juny de 2026

El lema d’enguany és «Llengües de signes per mil motius»

11 de juny de 2026

La trobada, organitzada conjuntament amb l’OBIA i la Direcció General de Famílies, Infància, Joventut, Diversitat i Igualtat, ha reunit professionals de diferents àmbits per avançar en la prevenció de la violència contra infants i adolescents  

8 de juny de 2026

L’IMAS reuneix persones usuàries de cinc centres de promoció de l’autonomia personal i alumnat del col·legi Sant Vicenç de Paül de Sa Vileta després d’un curs d’intercanvi d’experiències i aprenentatge compartit

4 de juny de 2026

El conseller de Benestar Social i president de l’IMAS, Guillermo Sánchez, ha assistit a la Conferència Sectorial de Serveis Socials, en què s’ha aprovat l’increment del finançament dels serveis socials comunitaris i el nou Pla d’Equipaments 2026-2029

2 de juny de 2026

El centre campaner va ser un dels beneficiaris de la primera convocatòria d’ajudes, mentre continua obert el termini per sol·licitar les subvencions de 2026

29 de maig de 2026

El president de l’IMAS ha assistit al tradicional dinar de germanor entre usuaris i professionals del Centre de Promoció de l’Autonomia Personal, que registra també una xifra rècord de propostes dirigides a la gent gran de la comarca

28 de maig de 2026

El futur centre forma part del major creixement de places residencials públiques impulsat per la institució insular i reforçarà l’atenció a la gent gran al Llevant de Mallorca