El Consell de Mallorca ha retut homenatge al personal de la institució insular que s’ha jubilat durant el 2025 i als treballadors que fa 25 anys que fan feina a la casa. La sala de plens del Consell ha acollit l’acte en el qual el president Llorenç Galmés els ha agraït la dedicació i el compromís amb la institució i, especialment, amb la ciutadania. Galmés ha afirmat que «el Consell de Mallorca no seria el que és sense la professionalitat, el compromís i la vocació de servei del seu personal. Darrere cada tràmit, cada servei i cada decisió, hi ha persones que han treballat amb rigor i responsabilitat pensant sempre en el bé comú». També han assistit a l’acte els consellers executius i els portaveus dels grups polítics del Consell.
77 treballadors i treballadores del Consell de Mallorca i de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) han finalitzat l’etapa laboral durant el 2025 i ara comencen la jubilació. Per altra banda, 105 membres de la plantilla de funcionaris han complert enguany 25 anys treballant a la institució insular. El president els ha adreçat unes paraules, amb les quals els ha agraït «la gran contribució a millorar la qualitat de vida dels mallorquins. Com a president del Consell de Mallorca, és un orgull poder donar-vos les gràcies en nom de la institució i de tots els mallorquins. El millor patrimoni del Consell són les persones que en formau part».
Tot el personal homenatjat ha rebut un obsequi durant l’acte i el president Galmés els ha recordat que «sempre tindreu les portes obertes d’aquesta casa, que és també la vostra», a més de desitjar unes bones festes i un bon any nou a tot el personal del Consell.



L’IMAS reuneix persones usuàries de cinc centres de promoció de l’autonomia personal i alumnat del col·legi Sant Vicenç de Paül de Sa Vileta després d’un curs d’intercanvi d’experiències i aprenentatge compartit
El conseller de Benestar Social i president de l’IMAS, Guillermo Sánchez, ha assistit a la Conferència Sectorial de Serveis Socials, en què s’ha aprovat l’increment del finançament dels serveis socials comunitaris i el nou Pla d’Equipaments 2026-2029
El centre campaner va ser un dels beneficiaris de la primera convocatòria d’ajudes, mentre continua obert el termini per sol·licitar les subvencions de 2026
El president de l’IMAS ha assistit al tradicional dinar de germanor entre usuaris i professionals del Centre de Promoció de l’Autonomia Personal, que registra també una xifra rècord de propostes dirigides a la gent gran de la comarca
El futur centre forma part del major creixement de places residencials públiques impulsat per la institució insular i reforçarà l’atenció a la gent gran al Llevant de Mallorca
El nou recurs aposta per un model de llar petita, integrada dins el poble, que promou l’autonomia personal i contribueix a fer possible una inclusió real
El president Galmés ha compartit amb usuaris i professionals una jornada de convivència i tradició a l’oratori en una activitat consolidada que promou l’envelliment actiu i el vincle amb la comunitat
L’IMAS assumirà la concertació del servei, que reforça el model de vida autònoma i amplia la xarxa de recursos residencials a l’illa
Aquest increment permetrà ampliar la xarxa fins a les 1.463 places i culminar, al 2027, el major creixement residencial impulsat per la institució insular, amb un augment del 73%
«Famílies que canvien vides. Vides que canvien famílies» recull els testimonis de nins i nines del Consell de la Infància i l’Adolescència de l’IMAS que, amb motiu del Dia Internacional de les Famílies, donen veu a la necessitat de sentir-se acompanyats, escoltats i estimats dins un entorn familiar
La jornada, celebrada en el marc del Dia Internacional de les Famílies, ha servit per compartir propostes i reflexions per construir una Mallorca més inclusiva i respectuosa amb els drets de la infància i l’adolescència
El president Galmés i el batle Miquel Porquer han formalitzat avui l’acord al mateix centre residencial