Margalida Puigserver, presidenta de l’IMAS, es reuneix amb AMPEB

La presidenta de l’IMAS ha rebut la visita de la Asociación de Mayores Parados por el Empleo de Baleares (AMPEB) amb qui han acordat estudiar possibles vies de col·laboració.

La consellera de Benestar i Drets Socials i presidenta de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS), Margalida Puigserver, s’ha reunit aquest matí amb l’Asociació de Mayores Parados por el Empleo de Baleares (AMPEB), per conèixer de primera mà la situació del col·lectiu d’aturats majors de 45 anys de les Illes.

Puigserver, que ha estat acompanyada per la directora insular d’Inclusió Social, Caterina Mas, ha escoltat els representants de l’associació, que han posat damunt la taula la greu situació econòmica que pateix aquest col·lectiu.

La presidenta de l’IMAS ha lloat la tasca que els responsables de AMPEB duen a terme en benefici d’un col·lectiu de persones que s’ha vist molt afectat per la greu situació econòmica, al temps que ha destacat la bona predisposició de les dues parts per d’establir línies de col·laboració entre ambdues entitats.

Per part de l’AMPEB han assistit a la trobada, Francisco José Castillo, Isabel Mas, Silvia Ziliotto i Elena Bautista juntament amb Gustavo Di Pietro que ha aprofitat l’ocasió per donar a conèixer la tasca que duen a terme des de l’associació.

La consellera de Benestar i Drets Socials del Consell de Mallorca ha escoltat les seves demandes, s’ha compromès a donar a conèixer la tasca de AMPEB als municipis de Mallorca, així com també a estudiar possibles vies de col·laboració entre l’entitat i la institució insular.

Notícies relacionades:

25 de juny de 2026

La ràpida actuació dels Bombers de Mallorca i la coordinació dels serveis d’emergència han permès evacuar la residència sense víctimes mortals ni ferits greus, mentre l’IMAS garanteix l’atenció i el reallotjament de les persones afectades

20 de juny de 2026

CineCiutat acull la presentació pública del vídeo impulsat pels infants i adolescents del Consell de la Infància i l’Adolescència de l’IMAS i un homenatge a les famílies acollidores

18 de juny de 2026

El president de l’IMAS acompanya les persones participants en la recta final d’un curs que ha consolidat l’èxit dels tallers de memòria arreu de Mallorca

15 de juny de 2026

Un centenar de professionals de l’àmbit dels serveis socials i atenció a la gent gran han participat a l’acte commemoratiu del Dia Mundial de la Presa de Consciència sobre l’Abús i el Maltractament a la Gent Gran organitzat per l’IMAS

12 de juny de 2026

L’òrgan impulsat per l’IMAS aprova actualitzar la seva composició i funcionament per ampliar la representativitat i millorar la coordinació en la protecció dels drets dels infants i adolescents

12 de juny de 2026

El lema d’enguany és «Llengües de signes per mil motius»

11 de juny de 2026

La trobada, organitzada conjuntament amb l’OBIA i la Direcció General de Famílies, Infància, Joventut, Diversitat i Igualtat, ha reunit professionals de diferents àmbits per avançar en la prevenció de la violència contra infants i adolescents  

8 de juny de 2026

L’IMAS reuneix persones usuàries de cinc centres de promoció de l’autonomia personal i alumnat del col·legi Sant Vicenç de Paül de Sa Vileta després d’un curs d’intercanvi d’experiències i aprenentatge compartit

4 de juny de 2026

El conseller de Benestar Social i president de l’IMAS, Guillermo Sánchez, ha assistit a la Conferència Sectorial de Serveis Socials, en què s’ha aprovat l’increment del finançament dels serveis socials comunitaris i el nou Pla d’Equipaments 2026-2029

2 de juny de 2026

El centre campaner va ser un dels beneficiaris de la primera convocatòria d’ajudes, mentre continua obert el termini per sol·licitar les subvencions de 2026

29 de maig de 2026

El president de l’IMAS ha assistit al tradicional dinar de germanor entre usuaris i professionals del Centre de Promoció de l’Autonomia Personal, que registra també una xifra rècord de propostes dirigides a la gent gran de la comarca

28 de maig de 2026

El futur centre forma part del major creixement de places residencials públiques impulsat per la institució insular i reforçarà l’atenció a la gent gran al Llevant de Mallorca