Des de la Direcció Insular d´Infància i Família de l´Institut Mallorquí d’Afers Socials s´està realitzant el primer Pla de l’Atenció i els Drets de la Infància i l’Adolescència de Mallorca (PADIAM). A la fase inicial del Pla s’està duent a terme un diagnòstic participatiu sobre el benestar de la infància i l’adolescència a Mallorca. Ja s’ha recollit informació quantitativa i qualitativa a través d’enquestes realitzades a famílies, entitats, professionals i nens, nenes i adolescents de tota l’illa, acumulant-se més de 4500 participants en aquesta fase. El 26, 27 i 29 de novembre passat es van realitzar a la UIB unes jornades de treball per reforçar i ampliar l’enfocament participatiu d’aquest procés. En aquest tres dies s’ha comptat amb l’ajuda d’entitats, nins, nines i adolescents, i professionals del sector que han pogut compartir i aportar propostes de millora sobre la informació recollida a través de les enquestes ja realitzades. S’espera poder acabar aquesta etapa del procés, la fase de diagnòstic del pla, a finals d’any.
Contenido de la noticia del muro e imágenes

Fes clic en el següent enllaç per a consultar el programa de la jornada i inscriure’t:


Un experiment innovador a Finlàndia mostra que jugar en la terra no és només divertit sinó que transforma el sistema immunològic de la població infantil.
«Famílies que canvien vides. Vides que canvien famílies» recull els testimonis de nins i nines del Consell de la Infància i l’Adolescència de l’IMAS que, amb motiu del Dia Internacional de les Famílies, donen veu a la necessitat de sentir-se acompanyats, escoltats i estimats dins un entorn familiar.

Dissabte dia 9 de maig es va celebrar la primera fira de participació d’infants i adolescents de Mallorca


La Direcció Insular d’Esports del Consell de Mallorca tenim el plaer de convidar-vos a la presentació oficial del nou catàleg “Viu en Jove – Connecta amb Mallorca”, una proposta pensada per activar, connectar i inspirar els joves de l’illa.
Els nous consellers i conselleres infantils i adolescents han pres possessió del càrrec i han llegit un manifest on reivindiquen el dret a participar i a ser escoltats.
L’acolliment familiar és molt més que obrir casa teva: és obrir el teu cor. És una manera de fer costat a infants que, per diferents motius, no poden viure amb la seva família, oferint-los afecte, estabilitat i un entorn on créixer.
L’acolliment familiar és una experiència que pot canviar una vida. Potser la teva sigui una d’elles!
El president Galmés ha defensat durant la inauguració un model que garanteixi el benestar, les oportunitats i una atenció integral per a tots els infants i adolescents de l’illa
Del 26 al 28 de desembre, tindrà lloc al Palau del Consell de Palma, l’activitat gratuïta de teatre infantil «Els músics de Bremen».
Del 20 al 28 de Desembre, al Centre Cultural de la Misericòrdia es duran a terme contacontes i tallers infantils.