VI Congrès de la Societat Catalano Balear de Psicologia de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears

10 febrer 2011

El 6 i 7 de maig de 2011 es realitza el “VI Congrès de la Societat Catalano Balear de Psicologia de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears” a l’Auditori de la Facultat de Psicologia (Edifici Guillem Cifré de Colonya) de la Universitat de les Illes Balears (UIB) (http://fpsicologia.uib.cat/), a Palma de Mallorca (Illes Balears). Aquest congrés està acreditat per 10 universitats, també pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries, té el Reconeixement d’Interés Sanitari de l’Institut d’Estudis de la Salut de la Generalitat de Catalunya i està en tràmit l’acreditació de la Comissió de Formació Continuada de la Conselleria de Salut i Consum del Govern de les Illes Balears.

Per a veure actualitzada tota la informació, es pot consultar la pàgina web del “VI Congrés de la SCBP”, clicant l’adreça que teniu a continuació: http://www.societatcatalanobaleardepsicologia.com.

Programa

Classificat com a: Formació, Notícies breus

Feu un comentari

, (Invisible)

XHTML: Pots usar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Subscripció RSS als comentaris de l'entrada.


Mallorca x Àfrica

Entrades recents

Categories

Enllaços